Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Momsen: Ο καλύτερός μου φίλος, είναι ο δονητής μου!

Συνεχίζει, λέγοντας και άλλα πολλά. Η Taylor Momsen, γνωστή από το Gossip Girl αλλά και από τη σειρά ρούχων που λάνσαρε η Madonnna έδωσε μια συνέντευξη στο περιοδικό Grazia και είπε αυτό που τους σόκαρε όλους. Η 17χρονη είπε: «Ο καλύτερος μου φίλος, είναι ο δονητής μου.» και συνέχισε: «Δεν έχω κανέναν, οπότε γιατί
Momsen: Ο καλύτερός μου φίλος, είναι ο δονητής  μου!
όχι; Παιδιά μπορώ να αυνανίζομαι. Γιατί δεν μπορούν τα κορίτσια; Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό κάνει τους ανθρώπους να νιώθουν άβολα. Το σεξ είναι μέρος της ζωής, δεν θα πρέπει να είναι σκανδαλώδες.»
«Αυτό ήταν κάτι που έπρεπε να ξεπεράσω. Πραγματικά, εκείνοι σε γ…. με θεωρίες ότι το σεξ είναι λάθος, αλλά εγώ νομίζω ότι είναι τελείως φυσικό».


NEWSDAY.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου