Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

JENNA JAMESON - Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΟΥ ΠΟΡΝΟ


Η Jenna Jameson  γεννήθηκε στις  Απριλίου του 1974 είναι γνωστή σαν  "Η Βασίλισσα του Πορνό»..Ξεκίνησε το  ερωτικό βίντεο, το 1993, αφού εργάστηκε ως stripper  και ως μοντέλο.Μέχρι το 1996, είχε κερδίσει όλα τα βραβεία για καθεμία από τις τρεις κυριότερες κατηγορίες  ταινιών ενηλίκων. Έχει κερδίσει συνολικά περισσότερα από 20 βραβεία για  βίντεο ενηλίκων.
Η Jameson ίδρυσε την εταιρεία Club  Jenna  το 2000 και με τις ταινίες που πρωταγωνίστησε πριν την ίδρυση και μετά την ίδρυση της  εταιρίας της καθιερώθηκε σαν " Η Βασίλισσα του Πορνό". Η αυτοβιογραφία της Πως να κάνετε έρωτα σαν Πορνοστάρ έσπασε κάθε ρεκόρ πωλήσεων.
Είναι bisexual (αμφισεξουαλική). Έχει κοιμηθεί με 100 γυναίκες και 31 άντρες στη ζωή της εκτός δουλειάς. Η καλύτερη σχέση της ήταν με την συνάδελφό της στην αρχή της καριέρας της Nikki Tyler. Άλλοι διάσημοι που έχει κάνει σχέση είναι ο Merylin Manson και ο Tommy Lee. Το 2006 χώρισε με τον Jay Grdina που για χάρη του έκανε τα αρχικά του τατουάζ στον παράμεσο του αριστερού της χεριού, και τα έφτιαξε με τον Tito Ortiz, έναν παλαιστή που μοιάζει πολύ με τον Shrek.
Στις συνεντεύξεις της είναι πολύ απλή και αυτοσαρκάζεται συνεχώς. Δεν έχει καβαλήσει το καλάμι και νομίζω ότι είναι τόσο καλή στο marketing του εαυτού της και της εταιρίας παραγωγής ταινίων της(σ.σ. clubjenna) όσο ένας σπουδασμένος με μεταπτυχιακά. Είναι το γυναικείο μυαλό της, είναι το γυναικείο ένστικτό, ή το ότι είναι απλά μια πολύ καλή εκ γενετής επιχειρηματίας αλλά η κοπέλα πάει από το καλό στο καλύτερο. Για παράδειγμα η ταινία Briana Loves Jenna (2001), στην οποία παραγωγός ήταν η εταιρία Vivid, κόστισε $280,000 να γυριστεί, αλλά απόφερε κέρδη $1 εκατομμύριο στον πρώτο χρόνο διάθεσή της. Επίσης το 2005 η εταιρία της clubjenna είχε κέρδη $30 εκατομύρια. Πείτε μου εσείς τώρα γυρίζεις τσόντα ή όχι?

Σε κάποια συνέντευξή της λέει ότι είναι μονογαμική(Ντόινγκ!)
Στην ίδια συνέντευξη που είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες λόγω του ότι δεν μιλάνε μόνο για το πώς καταφέρνει να κάνει σεξ σε αυτές τις απίστευτες στάσεις, την ρωτάει η 50χρονη δημοσιογράφος(παλιά καραβάνα):
Allison Kugel: Ποια είναι η νούμερο ένα ερώτηση που σου κάνουν οι άλλες γυναίκες?
Jenna Jameson: Οι γυναίκες συνέχεια με ρωτάνε ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να κάνουν πίπα(σ.σ.όχι της ειρήνης, της άλλης..). Αυτό είναι ένα μεγάλο ζήτημα για τις γυναίκες. Και το αμέσως επόμενο είναι για τον αυνανισμό.
Allison Kugel: Σε ρωτάνε πώς να το κάνουν?
Jenna Jameson: Ναι, ρωτάνε ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να έρθουν σε οργασμό την ώρα του σεξ ή του αυνανισμού.(σ.σ.και συνεχίζει λέγοντας το απίστευτο κι όμως αληθινό!) Νομίζω ότι υπάρχει κάτι σαν επιδημία στις γυναίκες, οι ψεύτικοι οργασμοί. Πάρα πολλές γυναίκες στον κόσμο νιώθουν σαν να ήρθαν στον πλανήτη για να ευχαριστούν τους άντρες, ότι πρέπει να υποκριθούν, και ποτέ να μην ανησυχήσουν για την δική τους ευχαρίστηση. Αργά ή γρήγορα θα βγάλω ένα βιβλίο με κόλπα για το σεξ επειδή έχω μεγάλη αφθονία σε γνώση! (γελάει)
Εκτός από γνώση στο σεξ έχει και μεγάλη αυτογνωσία για τον εαυτό της. Θέλει στις ταινίες της να παίζουν κορίτσια με φυσικό στήθος γιατί πλέον το φουσκωμένο στήθος είναι ήδη κορεσμένο στην αγορά. Λέει ότι όλη η ζωή της έχει να κάνει με την εμφάνισή της γιατί αυτό είναι το προϊόν της. Αυτό πουλάει. Πρέπει να πηγαίνει γυμναστήριο κάθε μέρα! Μπορεί να περάσει μια ολόκληρη μέρα φτιάχνοντας τα μαλλιά και τα νύχια της. Αυτό είναι ο απόλυτος εφιάλτης της! (γελάει, σ.σ. γελάω κι εγώ με τα προβλήματά της)

Συγγραφικά έχει γράψει το δεύτερο βιβλίο της με τίτλο “heartbreaker” και τώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές έχει διασκευάσει το βιβλίο για την ομώνυμη ταινία (όχι πορνογραφική) heartbreaker (βλέπε το δεξί οπίσθιό της) και θα αφορά τι άλλο; Τη ζωή της! Την παραγωγή θα κάνει η Universal studios και πρώτη στη λίστα για να υποδυθεί τη Jenna Jameson είναι η Scarlett Johansson, που δυστυχώς όπως λένε οι κουτσομπολίτστικες σελίδες στο ίντερνετ δεν δέχτηκε.
Εκτός από ταινίες ρεαλιστικού κινηματογράφου έχει παίξει και σε ταινίες του Hollywood, επίσης και σε σειρές ως guest star. Τον Ιούνιο τέλειωσε τα γυρίσματα μιας ταινίας τρόμου “Zombie” και αυτό τον μήνα ξεκινάει γυρίσματα για την ταινία “Sick” μια παραγωγή της Sony pictures.
Η δημοσιογράφος σε κάποιο άλλο σημείο της συνέντευξης τη ρωτάει:
Allison Kugel: Νιώθεις ποτέ εκτεθειμένη? Καθώς περπατάς στο δρόμο να βλέπεις ξαφνικά μπροστά σου ανθρώπους που σε έχουν δει να κάνεις σεξ, σου έρχεται ένας στιγμιαίος πανικός?
Jenna Jameson: (γελάει) Απόλυτα! Πρέπει να είσαι άλιεν για να μην νιώθεις αυτού του είδους συναισθήματα. Κάθε λίγο και λιγάκι καθώς κάθομαι με τον φίλο μου(σ.σ.ένα γουρούνι παλαιστής) έρχεται κάποιος τύπος και μου λέει: Ο θεέ μου! Τον έχω παίξει τόσες φορές για σένα! Κι εγώ είμαι σε μια κατάσταση: Τι του λες τώρα? (σ.σ.πόσα εκατοστά τον έχεις?)
Allison Kugel: Ειδικά μπροστά στον σύντροφο σου…
Jenna Jameson: Ακριβώς. Γι’ αυτό τα άτομα που βγαίνω πρέπει να είναι πολύ αξιόπιστα. Κάθε λίγο νιώθω λίγο περίεργα γιατί νιώθω ότι είμαι ένα κανονικό κορίτσι και με φέρνουν σε αμηχανία αυτά τα πράγματα. Ντρέπομαι όταν γίνονται αυτά τα πράγματα. Ειδικά όταν οι φίλοι μου, μου λένε: Α, καθώς έκανα ζάπινγκ έπεσα πάνω στο Jenna channel “Επειδή έχω δικό μου κανάλι και συνεχίζουν:” Σε είδα να κάνει σεξ και φρίκαρα!(σ.σ. χμ..). Με τους φίλους νιώθω αμηχανία, με τους ξένους τα καταφέρνω.
Allison Kugel: Οι φίλοι σου γενικά το αποφεύγουν?
Jenna Jameson: Ο θεέ μου! Ναι!(σ.σ.μμμ…κάτι μου θυμίζουν αυτά τα επιφωνήματα) Δεν μπορούν να με δουν με αυτό τον τρόπο. Με ξέρουν σαν Jenna Massoli(σ.σ. είναι το πραγματικό της όνομα) όχι σαν Jenna Jameson. Γνωρίζουν το dorky, ντροπαλό κορίτσι. Η Jenna Jameson είναι ένας χαρακτήρας. Αν ήμουν η Jenna Jameson στο 100% του χρόνου, θα ήταν πολύ οδυνηρό! (γελάει, χαμογελάω κι εγώ μειλίχια γιατί έχω δει τι περνάει σαν Jenna Jameson την ώρα της δουλειάς)
Και στο τέλος το κερασάκι στην τούρτα: “I really don't feel like I have to do movies anymore. It's super exciting to be able to focus 100% on running my company and promoting my movies, and not have to worry about, "Ok, I gotta go and have sex today.” (σ.σ. δε γελάει)

Συγκεκριμένα αναφέρει “It's a snowball for me. I don't even have an agent or a manager. I do everything on my own and it just ends up coming to me.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου